Thursday 24 May 2012

i won't give up of us, even if the sky get rough~~~

assalamualaikum.
hariney nak cter pasal ape yang aku rase nak cter.


aku dulu form 1 intake lambat cket tyme nak masok stj dulu.
bulan 5 baru aku masok, masok same nan awin.
tapi dye awal 2 minggu.
tyme mule2 masok.
aku rapat nan mikan.
hahahahha.
mesti pelik an nape name dye mikan.
mikan ney name panggilan kat hostel jee.
name sebenarnye siti zulaikha noor.
aku pon tak tahu camne aku bole rapat nan dye dulu.
adehhh, pelupe sungguh aku ney

tapi seingat aku, memey rapat giler laa.

pagi2 bangon, lepas sembhyang, teros gi dorm dye.
sambong tidoe jap.
hahhahahahahahha.
tulaa yang aku wat pagi2.
kalo petang2 lak lepak kat dorm dye.
bergosip, ngeh2,
xpon tidoe.tidoe lagi nan dye.
mikan ney dye sorang yang sangat hyper yee 
bwat pengetahuan anda semua.
hahahahhahahaha
kadang2 kami semue dah tak boleh nak jinakkan dye
anak lembu lagi dengar kata awak taw.
kalo dye gelak. perghhh.
tak bole diberhentikan.
tyme form4 dulu, aiman dok sebelah dye lam kelas.
selalu giler kene hempoke, 
sebab aiman suke cakap lepas kat dye.
hahhahahahahha.
kiteorang memey suke cakap lepas.
tapi setakat ney.
xdelaaa bergadoh tahap gaban lagi.
tiap2 hari kene hempoke,
aiman pon frust laa, so dye pindah dok belakang aku.
fyi, dye sangat kuat tidoe yee.
kalo tyme kat musolla*musolla-surau
akan ade scene yang paling kiteorang suke tengok.
scene orang ngantok mase zikir.
macam2 dah aku tengok perangai bdak stj ney
tengah elok2 duduk zikir, ngantok punye pasal terlentang ke belakang haaaa. xyah cakp laa f1 ke, f2 ke,
f5 pon ade haaa. penat sangat blaja ney
mikan di antara nye yang paling ketara.
hahahahahha
xpernah berubah sejak f1 pompuan ney.
kalo f1 dulu, jangan harap laa nak tidoe kat musolla, 
kang x pasal2 kene tempik nan senior.
so!!! aku yang slalu jadi mangse tuan urut x bergaji khas untok
si pelena mikan.
urut laa camne pon, dye tetap melayang.
hahahhaha, dahsat giler. xpernah aku jumpe
manusia camney lagi.
kat musolla ke,dewan,kelas.
sume tempat dye terhuyung hayang
kalo kat dewan, dye nan awin slalu nak escape dari dok tempat prefect 
sebab nak tidoe, ti kalo dok depan kantoi nan pengetua
hahahahhaahha
tapi, even dye kuat tidoe tahap beruang kutub berhibenasi pon
dye ney memey pandai gilerr.
spm straigt a kot, no belok2.
tyme f4 dye enter pertandingan tulis essay german
n dye menang, fuuhh,,
fly g german dok kat sane sebulan.
gempak x gempak*mikan, xyah kembang sangat hidong tu bile bace yee
tapi ade satu mende yang aku x puas hati nan dye ney
DYE NEY PENJENAYAH PALING WANTED STJ
haishhhhhhh
kecik2 f1 dah bawak phone.
bape kali kene setel aku pon xtaw nak cakap dah
kalo tyme spotchek*camne nak eja pon aku xtaw
spotchek ney pengawas geledah brg2 sume nak cari bende haram laa.
mikan mecti jadi paling the wanted.
hahahhahahaha
tapi selalu jee terlepas=,=
sebab banyak lubang tikus disumbat ngn cheese.
kadang2 akak dorm tolong kasi info cket,*jambu syal
disorok lam toilet,baldi,tingkap,
macam2 laa kalo bole nak telan sorok lam perot,
haishhh,
nape aku buang tebiat cter pasal mikan ney.
member2 rapat aku lagi.
awin
pqah
baa
maz
hanim 
aiman
afni
erin
ummi
mier
n sume2 laa dak2 batch aku.
hanim,izzah.dormate aku dri f1-f4.
awin nan pqah dormate sebelah*aku dah anggap dormate sendiri
aiman klasmte aku tyme f1 n dye je sekepala nan aku tyme f1 dulu smpai sekarang.
afni teman sms aku. 24/7 tyme lepas spm ney mcg dye.
ummi teman farmasi aku.same2 kite jadik ahli farmsi terkenal ummi.*xdpt pegi uk skali nan ko
mier, tempt i bergosip nan dye,*bantal busuk dye paling masyuk wa cakp
baa my setan kechik, xoxo
maz teman borak aku yg pling memahami aku.
erin,mikan, i love you bb.
galss aku syg glerr korg
n kawan2 aku yang aku xsebut.
jangan kecik hati,
penat nak tulis name sorg2, phm2 laa aku ney camne.
hahahahha
entry ney manyak wat pasal mikan cebab, errrr.
..............
adelaaa.
mikan, penat aku tulis, aku nak samsung galaxy s3 nanti
pakai duet mara taw.

ngeh2.
gambo aku masokkn yg ney jela, mals nak amek kt fb
dari kiri gambo
ummi,awin,mikan,afni,aku,pqah,erin,hanim

aiman xdpt dtg.almaklum laa
dara pingitan,ngeh2
dak2 len nk ajak tidoe umah aku,
tapi keta dah xmuat.
miss this moment a lot.
but, rindu lagi aku kat kehidopan hostel
yang penoh dugaan idop.


kalo bole, macam2 mnde lagi nak cter.
enjoy gler hdop tanpa mak bapak
hahhahahah
bebas, bebas
suke giler aku
orang yang penah sekolah asrama je paham perasaan aku ney
waaaa,, demmit aku nak masok laci doremon kembali ke zaman dulu
   sayang giler aku kat batch exodus 0711.



nota kaki: aku teringin nak wat reunion exodus 0711 bercuti kat pulau redang ke, pulau perhentian ke.
sebab aku nak snorkeling nan korang sume
tangkap gambo dalam laut nan fishie2
weeeeee~~~~just thinking about it make me feel awesome.
aku sampai termimpi kot pasal mende ney sume
pathetic of me.
okeyh, sampai sini jee.
aku ney memey sorang yg membosankan bile bab bercerita
aku taw tu.
dah, xyah nak kutuk aku deerr

2 comments:

ieyka noor rahman said...

haha.pqod. boleh la.. okay.. best3.. nanti aku bagitahu results dia macam mana. haha

baashah;D said...

xoxo jugak pqodd :')

Post a Comment

 
;