Sunday 20 May 2012

soulmateku JORD

ahaaaa..ASSALAMUALAIKUM,querida n querido.

minah ney name eh azizah, gua panggil jord.


post ney nak story pasal keajaiban aku dan jord sebagai soulmate 
utp.
hhahahhahahhahahaahaha.
jord, den wat cter pasal ko ney.
aku cter laa yee ape keajaiban yang terjadi,hakhakhak
*BAGI AKU, IA ADALAH KEAJAIBAN

aku ingat lagi, tyme nak isi online application nak mohon utp ney.
aku ajak si jord ney isi, jom try.hahhahahah
men2 je isi aku ney sebenarnye.
hahahahahaha.

aku pon x ingat kiteorang isi sebelom kua result ke, sebelom,
ape2 jelaaa.
then,day by day past.

satu malam ney, aku dapat mcg from utp.
dye sroh chek status.
bukan men terkejot berok lagi haa malam2.


n then aku tanye afni, teman sms 24/7 aku NEY.
dye pon dpt gak mcg uh.
dye bgtaw,JORD pon dapt,ohyeahh.
aku tnye laa si jord ney sroh chek.



MASALAHNYEEEE
dye lupe password nan emel laaa..
hensemmm cket.
hahahaahahahahhahaah
aku yang cuak sebenarnyee taw x jord.
so, i pon tolong laa jord ney.
kawanmestilaatolong
jangan cakap laa bape password aku try x dapat2 gak.
hahahhahaahhaha.
so, ak pon sroh laa dye kol UTP tu haa, ecano nak wat.
akhirnye. ntah camne. berjaye la gak.
bukan salah password.
emel tu yang salah=,=.
bertuah punya budak.
jord,jord.rezki ko memey murah.

heehhehehhehehhehe.
kami berdue dapat pegi educamp.(Y)
terbaek laa jord.same2 kitee.
bersyukur giler ade ko geng.
so, 
jord,zarip,uddin,khalis,hazzim,hanim,
dorang hari isnin
xdpat nak jumpe mereka sume.
aku,thakit,lebe,
hari selase.
itupon batang hidung pon xnampak sebb masing2 len group.

seminggu lepas uh, result pon kua.
aku tak mengharap pon sebenrnyee.

hehehhehhehhee.
alhamdulillah dapat.
takpercayegiler.
so, aku pon chek kan laa jord nye.
dye tyme uh kat umah jiha...
wooooaaaaaaaaaa
jord pon dapat,,*clap2,, wee~~~soulmate betol.
bukan men jerit lagi coz happy giler
gembire giler dye dapat=)
sebab kiteorang dah berangan cam siot jeeee
haahahhaahahhahaahha
roomate laa.
jalan2 kat ipohlaaa
men tenis same2 laaa.
tu sume dah berangan dah haaaa.


BERANGAN JELAA YANG KITE orang BOLE.
waakakakkakaa.
upu kua, utp kene tolak ketepi lakan, 
jord dapat utm.
aku dpt uitm.




so, aku pon tenung jelaa offer letter dyee
hahahahhahhaah
offer letter ney cam sroh aku accept, haisshh,
tak leh pandang lame2 ney.
aku pon rancang laa nan jord, jom same2 tolak tawaran dye.
hahahahahhahahhahhahah
childish glerr haaaaa
yelaaaa, 
mohon same2
interview pon same2
tolak pon same2
lakan.
dengan berat hati.
hahahahahahhahhhaha
nyah ko.
to jord,
ko memey selamenye soulmate utp aku.
hahaahhahahaahaahhaha
jangan marah yee i wat post ney.
*mane gambo pd aku haaa


the end

adios
 querida
querido











0 comments:

Post a Comment

 
;